Razlog pokretanja programa
Djeca od najranije dobi, radi njihova lakšeg shvaćanja, svoja iskustva preoblikuju u vlastiti izraz, tj. uprizoruje ga i dramatiziraju u tzv. simboličkoj igri. Ona predstavlja i temelj drame kao umjetnosti, ali važnije je to da njom dijete može projicirati svoje naklonosti u maštom oživljene i uosobljene predmete, čime utvrđuje svoje iskustvo i vježba svoje ponašanje.
Interpretacija vlastita iskustva igrom predstavlja i temelj dramske pedagogije, odnosno dramskoga odgoja. Metodama dramskog odgoja, kao iskustvenoga načina učenja, djecu se potiče na sudjelovanje u procesima oblikovanja osobnih, etičkih, kulturnih i društvenih vještina korisnih za razvoj i stjecanje znanja i kompetencija iznimno korisnih za život, kao što su inovativnost, istraživanje, kritičko mišljenje, poduzetnost, ali i obogaćuje njihovo cjelovito životno iskustvo.
Dramske aktivnosti djeci pružaju sigurno okruženje za istraživanje i promišljanje problematičnih ili osjetljivih tema zbiljskoga života. Pomoću njih u sigurnom okruženju mogu preispitati različite dvojbe vezane za nepoželjne stereotipe i predrasude, rješavati različite dileme i sukobe te steći znanja, o sebi, drugima, međuljudskim odnosima, što uvelike doprinosi oblikovanju njihovih uvjerenja i svjetonazora, pa čak i razumijevanju stavova i uvjerenja drugih ljudi. Potrebu za dramskim odgojem prepoznala je i Dokkica, pa od ove godine nudi novi odgojno-obrazovni program – Dramski studio Dramoplov.
Cilj programa
Cilj je Dramskoga studija Dramoplova poticanje polaznika na stvaralačko izražavanje, čime će razvijati vlastitu kreativnost i njezine sastavnice – inovativnost, istraživanje, kritičko mišljenje, poduzetnost, a aktivnim sudjelovanjem u oblicima i procesima dramskoga odgoja poticat će se i njihov osobni, etički, društveni i kulturni razvoj te obogaćivati cjelovito životno iskustvo.