Kratak opis projekta:
Projekt Učenje u zajednici provodi se s ciljem omogućavanja učenja u nesvakidašnjem, kreativnom i poticajnom okruženju o međupredmetnim temama nacionalnog okvirnog kurikula učenicima osnovnih škola grada Osijeka i Osječko-baranjske županije te jačanja kompetencija nastavnika za razumijevanje koncepta održivog razvoja i njegovu implementaciju u školski kurikul. Projekt se provodi u partnerstvu s Osnovnom školom Tin Ujević Osijek uz financijsku podršku Ureda za udruge u okviru Švicarsko-hrvatskog programa suradnje.
Projekt se provodio od srpnja 2019. do prosinca 2020.
Ciljevi:
Opći je cilj projekta jačanje kapaciteta učenika i nastavnika za učenje o međupredmetnim temama Nacionalnog okvirnog kurikuluma (Građanski odgoj i obrazovanje, Poduzetništvo, Osobni i socijalni razvoj te Zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša) inovativnim i kreativnim metodama povezivanja s lokalnom zajednicom. Specifični su ciljevi projekta jačanje kapaciteta nastavnika za primjenu alternativnih i kreativnih metoda u radu s učenicima na temu održivog razvoja pomoću integriranja u školski kurikulum, jačanje kapaciteta učenika za razvijanje građanskih kompetencija, provedba tematskih aktivnosti pomoću interdisciplinarnog pristupa: škola – organizacija civilnog društva – zajednica.
Partner:
Osnovna škola Tin Ujević Osijek
Financijska podrška:
Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske: 36.497,30 kn
Švicarsko-hrvatski program suradnje: 469.251,00 kn
Rezultati projekta:
– 17 nastavnika i stručnih suradnika sudjelovalo u edukaciji Nastavnik za budućnost
– 25 učenika sudjelovalo u treningu Učenik za budućnost
– na vršnjačkim radionicama o održivom razvoju sudjelovalo preko 200 učenika
– održana su 3 kampa o održivom razvoju u kojima je sudjelovalo 25 učenika
– oko 400 učenika sudjelovalo u kreativnim radionicama na temu održivog razvoja EKOLABOS i EKOART
– održano 9 školskih inicijativa učenika OŠ Tin Ujević Osijek
– obilježeni važni datumi: Međunarodni dan dječjih prava, Svjetski dan kazališta za djecu i mlade i Dan planeta Zemlje.