Otokara Keršovanija 4 / 31000 Osijek

Zapratite nas

Dokkica

ODRŽANA EDUKACIJA ZA UČITELJE O SERVICE-LEARNING METODOLOGIJI U OKVIRU ERASMUS + PROJEKTA

U OŠ Vladimira Becića Osijek 4. i 5. siječnja održala se edukacija za učitelje „Metodologija učenja i implementacija smjernica za Service-Learning projekte“. Edukaciju su vodili Marko Rajić, učitelj geografije u ovoj školi i Ines Novak, predsjednica Dječjeg kreativnog centra DOKKICA. 

Edukacija je dio aktivnosti ERASMUS+ projekta „Učenje zalaganjem u zajednici: inovativne školske prakse poticanja obrazovanja za zajedničke vrijednosti“ koji provodi španjolska organizacija Madre Coraje u partnerstvu s organizacijom ACES (Andaluzija), ProgettoMondo MLAL (Italija), Red tante Tinte (Italija), Udrugom BREZA i DOKKICA (Hrvatska).

Cilj je ove edukacije podići svijest učitelja o izazovima obrazovanja za zajedničke vrijednosti i osnažiti ih za primjenu Service-Learning metodologije odnosno provedbu S-L projekata kako bi učenicima omogućili stjecanje relevantnih kognitivnih i nekognitivnih kompetencija i razvijanje pozitivnog stava prema zajedničkim vrijednostima. Edukacija je ponudila fokus na društvene potrebe, svjetske izazove, globalno građansko obrazovanje, ciljeve održivog razvoja, zajedničke vrijednosti i Service-Learning metodologiju.

Service-Learning (učenje zalaganjem u zajednici) je obrazovni pristup koji kombinira procese učenja s mogućnošću pružanja usluge solidarnosti zajednici, koja nastoji razviti društvenu predanost onih koji uče kako promijeniti svijet.

U pripremi je još jedna edukacija u Hrvatskoj i to u OŠ F. K. Frankopana Osijek i web platforma znanja, učenja i umrežavanja o obrazovanju za zajedničke vrijednosti na kojoj će učitelji moći predstavljati svoje S-L projekte. 

Projektom je planirano uključivanje odnosno sudjelovanje najmanje 750 učenika i 75 učitelja iz Španjolske, Italije i Hrvatske, a uz spomenutu web platformu, kao rezultati projekta, tu su i didaktički priručnik za inovativno obrazovanje za zajedničke vrijednosti temeljen na S-L metodologiji te komplet alata za poticanje suradnje u obrazovanju prema zajedničkim vrijednostima putem S-L pristupa između škola, volonterskih udruga i nevladinih organizacija, roditelja i drugih dionika zajednice, uključujući alate za prakse učenja zalaganjem u zajednici.