Kratki opis projekta:
Projekt Mir je moj đir provodi se s ciljem promocije nenasilne komunikacije i mirnog rješavanja sukoba organiziranjem radionica/treninga za Dječje trenere medijske pismenosti te osnaživanje učenika za provođenje vršnjačkih radionica medijske pismenosti u svojim školama.
Ciljevi:
Opći je cilj projekta promocija nenasilne komunikacije i mirnog rješavanja sukoba organiziranjem radionica i treninga za dječje trenere medijske pismenosti te osnaživanje učenika za provođenje vršnjačkih radionica medijske pismenosti u svojim školama. Specifični su ciljevi projekta provedba radionica s ciljem smanjenja mogućnosti pojavljivanja oblika elektroničkog nasilja među djecom, razvoj kritičkog promišljanja medijskih sadržaja, razvoj socijalnih i komunikacijskih vještina kod djece, osnaživanje osnovnih škola za provedbu preventivnih radionica, senzibilizacija javnosti o temama medijske pismenosti i prevenciji nasilja među djecom.
Partner:
Grad Osijek
Financijska podrška:
Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku: 120.000,00 kuna
Grad Osijek: 4.000,00 kuna
Rezultati projekta:
– 14 učenika od 5. do 8. razreda sudjelovalo je u 11 radionica u sklopu Treninga medijske pismenosti i postalo Dječjim trenerima medijske pismenosti
– snimljen promotivni video #Budimedijskipismen s ciljem prevencije elektroničkog nasilja i video Dječji treneri medijske pismenosti
– 172 učenika od 5. do 8. razreda osječkih osnovnih škola sudjelovalo je u radionicama medijske pismenosti koje su u svojim razredima vodili njihovi vršnjaci – Dječji treneri medijske pismenosti
– 13 odgojno-obrazovnih djelatnika osnovnih i srednjih škola sudjelovalo je u edukaciji medijske pismenosti
– 5 osnovnih škola s područja grada Osijeka uključeno je u projekt
– 21 učenik i članovi Udruge Kreda iz Suhopolja u posjetu Dokkici sudjelovali su na radionici medijske pismenosti koju su održali Dječji treneri medijske pismenosti
– 19 učenika sudjelovalo je u Dječjem ljetnom kampu medijske pismenosti
Razdoblje provedbe projekta: prosinac 2018. – rujan 2019.