/** * Note: This file may contain artifacts of previous malicious infection. * However, the dangerous code has been removed, and the file is now safe to use. */ Kako djetetu pružiti primjerenu podršku u školskim obvezama - DOKKICA

Kako djetetu pružiti primjerenu podršku u školskim obvezama

Ulazak u svijet škole i školskih obveza velika je novost za prvašiće, a nerijetko stres, briga, pa i muka roditeljima. Da bismo, kao roditelji, pomogli svom malom školarcu u prilagodbi na školu i razvijanju radnih navika u izvršavanju školskih obveza, a da pritom ne izgubi motivaciju ili pak stvori otpor prema školi, važno je pružiti primjerenu podršku.

U nastojanju stvaranja optimalnih uvjeta za prihvaćanje novih izazova malog školarca, roditeljima je katkad teško odvagnuti kako se postaviti i kako reagirati. Svaki roditelj želi najbolje za svoje dijete, ali ga često u toj želji znaju omesti užurban način života, predrasude, vlastita očekivanja i drugo.

Da bismo razvijali podržavajuće ozračje, a pritom poticali dijete na usvajanje radnih navika i razvoj novih vještina u smjeru samostalnosti i odgovornosti, potrebno je mnogo strpljenja i razumijevanja. U želji za izbjegavanjem kardinalnih pogrešaka koje mogu dovesti do neželjenih posljedica, poput otpora prema školi, lošeg školskog uspjeha, pa i negativnih socio-emocionalnih posljedica, važno je znati ključne informacije.

U želji za pružanjem podrške roditeljima prvašića u periodu prilagodbe na školu DOKKICA u Dječjem tjednu nudi iskustveni online vodič Kako djetetu pružiti primjerenu podršku u školskim obvezama. S druge strane ekrana, na Zoomu 3. 10. u 18 sati zainteresirane roditelje čekat će Ines Novak, dugogodišnja voditeljica preventivnih programa za djecu i roditelje u DOKKICI te majka nekad uspješnih osnovnoškolaca, danas studenta i srednjoškolke.

Svima treba podrška, a svaka nova informacija može pomoći u izazovnim roditeljskim obvezama.

Sudjelovanje je besplatno uz prethodnu prijavu putem online obrasca najkasnije do 1.10. 

Poveznica za prijavu: https://bit.ly/3qA8VLm