Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
dokkica
Priznanja za primjer dobre prakse uključivanja volontera i volonterski angažman pojedinca
- 5 prosinca, 2018
- , 8:45 pm
- , vijesti
Pod naslovom Učiniti nevidljivo vidljivim u srijedu, 5. prosinca 2018., u Arheološkom muzeju u Osijeku dodijeljene su godišnje volonterske nagrade koje već trinaestu godinu dodjeljuje Volonterski centar Osijek. Priznanje za najbolje primjere dobre prakse uključivanja volontera dobila je DOKKICA, a za volonterski angažman pojedinca priznanje je dobio naš dugogodišnji volonter Hrvoje Mikulić.
Hrvoje u DOKKICI volontira od 2016. godine. Od tada u rad Udruge uključen je na različitim volonterskim pozicijama, kao voditelj individualnih poduka u učenju, asistent u aktivnostima za djecu (Mali robotičari), voditelj aktivnosti za djecu, pomoćnik u koordinaciji festivala učeničkih igrokaza Pozor! Plivamo na sceni (2016. – 2018.), asistent u organizaciji i provedbi manifestacija, događaja za djecu i različitih akcija:
Obilježavanje Međunarodnog dana dječjih prava Stvarajmo mir (2017.), Obilježavanje Svjetskog dana zdravlja Smijehom protiv depresije (2017.), božićni program u DOKKICI (Hrvoje animirao predškolsku djecu kao djed Božićnjak), Humanitarna akcija darivanja krvi u suradnji s Udrugom Auxilium (Hrvoje kao dječji animator za vrijeme dok su roditelji darivali krv), Obilježavanje svjetskog dana zdravlja Zdravlje je… (2018.), Obilježavanje Dječjeg tjedna – otvorenje novog prostora Dokkice (2018.) i dr. Od 2016. godine pa sve do danas voditelj je individualnih poduka u učenju za djecu s problemima u ponašanju i razvojnim teškoćama.
Vođenje individualnih poduka podrazumijevalo je održavanje individualne poduke iz pojedinog školskog predmeta minimalno dva puta tjedno, dogovaranje poduke s djecom i roditeljima, konstantnu komunikaciju s roditeljima, djecom te stručnim timom Udruge, a po potrebi i nastavnicima, priređivanje prostora i materijala za rad s djecom te pospremanje prostora, vođenje dokumentacije (evidencije dolazaka djece, dnevno izvješće, izvještaj o ciljevima poduka i dr.), praćenje postignuća djece te nadolazećih ispita. Od 2017. godine Hrvoje se uključuje i u druge aktivnosti Udruge. Asistiranje u aktivnostima za djecu podrazumijevalo je poznavanje psiholoških, pedagoških, didaktičkih i metodičkih osnova u radu s predškolskom djecom ili osnovnoškolskom djecom (ovisno o dobi djece za koju je radionica namijenjena), samostalno proučavanje literature iz područja rada, komunikaciju s voditeljicom aktivnosti i zajedničko planiranje rada, pripremu prostora i materijala za rad te pospremanje prostora, stvaranje ugodne atmosfere za rad (primjerena komunikacija i upoznavanje s djecom i roditeljima…), vođenje evidencije prisutnih, briga o higijeni djece, primjena kreativnosti i inovativnosti u radu, praćenje napretka korisnika, procjena vlastita rada.
Hrvoje se uključuje u radionice i za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi. Asistirao je i u organizacijama različitih događaja i provedbi manifestacija, različitih akcija i festivala učeničkih igrokaza već dvije godine zaredom. Također je sudjelovao u samoj provedbi i iskazivao svoje mišljenje te predlagao kako unaprijediti sve navedeno. Uz pomoć u organizaciji i provedbi aktivnosti komunicirao je sa svim sudionicima: djecom predškolske i osnovnoškolske dobi, drugim volonterima, nastavnicima, timom Udruge te drugim sudionicima aktivnosti. Od travnja do lipnja 2017. godine, kao i od listopada 2018. godine voditelj je znanstveno-istraživačke radionice za djecu od prvog do četvrtog razreda osnovne škole – Baltazari. Vođenje radionice podrazumijeva kreiranje plana i programa radionice, pripremu i realizaciju radionica koje se odvijaju jednom tjedno po jedan sat, pripremu i pospremanje prostora i materijala, komunikaciju s djecom i roditeljima, samostalno proučavanje literature iz područja rada, stvaranje ugodne atmosfere za rad, vođenje evidencije prisutnih, brigu o higijeni djece, primjenu kreativnosti i inovativnosti u radu, praćenje napretka korisnika i procjenu vlastita rada. Hrvoje ima ideje o provedbi i drugih radionica i aktivnosti za djecu koje želi samostalno realizirati u skoroj budućnosti.