Diplomirala sam na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu, a diplomski studij radne terapije nastavila na Jönköping University u Švedskoj. Po struci sam radni terapeut, a trenutno se dodatno educiram kako bih postala terapeut senzorne integracije prema Ayres® pristupu (ASI®).
U okviru svog rada u Dječjem kreativnom centru DOKKICA provodim radnoterapijske intervencije kao dio socijalnih usluga, usmjerene na procjenu i individualnu podršku djeci s razvojnim teškoćama. Moj rad temelji se na poticanju samostalnosti djeteta kroz aktivnosti svakodnevnog života, igru, te strukturirane terapijske aktivnosti koje podržavaju razvoj funkcionalnih vještina.
Fokus mog profesionalnog djelovanja je razvoj fine i grube motorike, senzorne obrade, pažnje, planiranja pokreta te osnaživanje djece u svakodnevnim aktivnostima poput oblačenja, hranjenja, igre, pisanja i sudjelovanja u školskim obavezama. Kroz funkcionalno orijentiran i individualiziran pristup, nastojim djeci pružiti podršku koja će im omogućiti što neovisnije i uspješnije sudjelovanje u svakodnevici.
Posebno područje mog interesa je terapija hranjenja. U radu s djecom koja imaju poteškoće s oralno-motoričkim funkcijama, selektivnim hranjenjem, senzornim izazovima vezanim uz hranu ili otežanim prelaskom na čvrstu hranu, primjenjujem individualizirane terapijske pristupe. Cilj je razvoj vještina hranjenja kroz igru, senzornu desenzibilizaciju i rad na posturalnoj stabilnosti, uz aktivnu suradnju s roditeljima.
Trenutno završavam edukaciju iz Ayres senzorne integracije (ASI®) – znanstveno utemeljenog i standardiziranog pristupa procjeni i terapiji djece s poremećajem senzorne obrade. Znanje iz ASI® pristupa već aktivno implementiram u svoj terapijski rad, s ciljem regulacije osjetilnih sustava, poboljšanja samoregulacije, organizacije ponašanja i poticanja optimalnog razvojnog funkcioniranja. Uz to, dodatno sam se educirala u području primjene asistivne tehnologije i pomagala, kao i transdisciplinarnog pristupa u radu s djecom. Osposobljena sam za izradu stručnih nalaza i mišljenja, kao i za kreiranje individualiziranih edukacijsko-rehabilitacijskih planova u suradnji s obiteljima i drugim članovima stručnog tima.
U svom radu poseban naglasak stavljam na partnerski odnos s roditeljima, kroz kontinuiranu edukaciju, savjetovanje i zajedničko postavljanje terapijskih ciljeva, kako bi podrška djetetu bila cjelovita i usklađena s obiteljskim okruženjem.
Position: Radna terapeutkinja
Contact
