Otokara Keršovanija 4 / 31000 Osijek

Zapratite nas

Dokkica

Mjesec dana od starta za djecu s teškoćama u razvoju

Moto klub Pannonians – Mi smo Simba, Tomislav, Kruno, Zoki i Siniša i ove smo godine odlučili ostvariti novi cilj – putovati od Hrvatske do Gruzije i 5000 km posvetiti kampanji JAKO, JAKO BITNO Dječjeg kreativnog centra DOKKICA, udruzi koja provodi i razvija usluge za djecu s teškoćama u razvoju i njihove obitelji.


Ovako su prije mjesec dana započeli svoju priču naši bajkeri i, što je najvažnije, putovanje su odradili uspješno i sigurno se vratili kući.

Cilj koji su postavili bio je prikupiti 10 kuna po prijeđenom kilometru, što bi činilo oko 50 000 kuna donacija za DOKKICU. 

Željeni je iznos pozamašan, no postavljen vjerujući u snagu zajedništva i veći broj manjih uplata.

Najljepše je u cijeloj priči to što su bajkeri, umjesto traženja sponzora za svoj put do Gruzije i predstavljanje Hrvatske, odlučili svojim putovanjem tražiti donatore za razvoj Centra za djecu s teškoćama u razvoju. Dodanu vrijednost daje činjenica da je sve javno preko platforme

Čini pravu stvar tvrtke A1. https://cinipravustvar.hr/izazov/5000-km-za-jako-jako-bitan-cilj/48057

U mjesec dana prikupljeno je 30 donacija različitih iznosa, a zajedno čine 5 % cilja, odnosno 2 500 kuna.

U DOKKICI vjerujemo da korak po korak možemo postići gotovo sve, inače ne bi ni bilo usluga za djecu s teškoćama u razvoju, stoga, ponosni na prvu crowdfunding kampanju, pozivamo i dalje sve koji žele sudjelovati i donirati za razvoj centra, da bismo kupili didaktičku i senzornu opremu i nastavili razvijati usluge, da kliknu na idući link i putem javne platforme doniraju iznos po želji. Svaka kuna je bitna.
DONIRAJ ZA RAZVOJ USLUGA ZA DJECU S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU.

Zahvaljujemo svima koji su dosad sudjelovali u ovoj hvalevrijednoj akciji.

If you want to know. – Što je crowdfunding? Crowdfunding je način prikupljanja sredstava putem donacija, većinom malih iznosa, velikog broja ljudi. Crowdfunding mijenja ideju tradicionalnog investiranja koristeći se internetom da bi razgovarao s tisućama, ako ne i s milijunima potencijalnih donatora. Oni koji traže sredstva, postavit će profil svojeg projekta na nekoj platformi koja omogućuje donacije. Zatim će se koristiti društvenim medijima za oglašavanje tog projekta.